2/27/2013

february

Kończy się luty i wiosna za pasem! Dla mnie był to wspaniały miesiąc, w którym pracowałam więcej niż zwykle i też dużo więcej osiągnęłam! Cieszy mnie, jak wiele z celów, które postanowiłam wykonać na początku miesiąca, udało mi się zrealizować. Był to chyba jeden z bardziej efektywnych miesiąców w moim życiu.
A Ty? Co możesz powiedzieć na temat mijającego właśnie okresu? Czy z satysfakcją myślisz o tym, ile planów udało Ci się ostatnio zrealizować? Czy jesteś zadowolony ze swojego trybu życia, swojej efektywności i tym samym masz ochotę na więcej?
Dzisiaj chciałabym zachęcić Cię do stworzenia listy celów, które chciałbyś zrealizować w następnym miesiącu. To wspaniałe uczucie - satysfakcja i poczucie kontroli nad swoim życiem, które są wynikiem tylko i wyłącznie Twojej ciężkiej, ale i przyjemnej pracy:)
Kochani, pozdrawiam Was serdecznie i uciekam tworzyć własną listę!



3 komentarze:

  1. O tak ! Sama mam kilka ekscytujących celów na ten zbliżający się miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie! z takim planem na miesiąc dużo więcej się udaje.
    Dziękuję za odwiedziny, u Ciebie też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie może warto pomyśleć nad takimi planami ;)

    OdpowiedzUsuń