12/19/2012

Stwórz najlepszą wersję samego siebie

Moją drogę do zmiany, a raczej powrót do prawdziwej wersji siebie, rozpoczęłam bardzo dokładnym ustaleniem, jaką osobą chciałabym być, jak chciałabym być postrzegana przez otoczenie i jakimi swoimi najlepszymi cechami mogłabym podzielić się z innymi ludźmi. Było to dla mnie bardzo ważne, bo wreszcie poczułam, że mam coś do powiedzenia w sprawie tego, jakim człowiekiem chcę być. Określenie tego pomogło mi poukładać sobie w głowie pewne rzeczy, zastanowić się nad hierarchią wartości w swoim życiu i nareszcie wziąć się za rozwijanie w sobie swoich wymarzonych cech.

Uświadomiłam sobie, że dalej żyjąc w letargu nic nie zmienię we własnym życiu. Postanowiłam zadziałać. Pierwszym krokiem było właśnie opisanie najlepszej wersji samej siebie. Moja lista wygląda tak:


ja
  • wewnątrz:
- cechuje mnie spokój i opanowanie
- jestem życzliwa i serdeczna
- jestem optymistką
- jestem radosna i szczęśliwa
- jestem pracowita
- jestem uczciwa
- jestem dobrym człowiekiem
- jestem panią własnego losu
- skupiam się głównie na rzeczach, za które mogę być wdzięczna
- kocham siebie i innych ludzi
  • na zewnątrz:  
- jestem w stu procentach zadowolona ze swojego wyglądu 
- uwielbiam swoje ubrania, w których czuję się wspaniale
- ubieram się estetycznie i pięknie
- świetnie czuję się we własnym ciele
- jestem zadbana i atrakcyjna

Czy nie byłoby wspaniale być taką właśnie osobą? Swoją idealną wersją? Życzę Ci tego, bo wiem na własnym przykładzie, że da się to osiągnąć.
Pierwszym krokiem do osiągnięcia w życiu sukcesu jest pokochanie samego siebie - zarówno swojej osobowości, jak i strony fizycznej.
Proponuję więc najpierw określić dokładnie jaką osobą chciałbyś się stać, aby potem móc przejść do działania i realizacji. Zachęcam do stworzenia takiej listy w formie materialnej, na papierze. Lista stworzona "w głowie" może być nieco nieprecyzyjna i ulotna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz